VIRAL SEO#SEO #SEM

hodnocení webových stránek

Publikováno 08.12.2012 v 15:58 v kategorii Novinky, přečteno: 163x

Vytvořit opravdu dobrou internetovou stránku, ale nebude vůbec triviální. Užitečné web by měl dodržovat několik elementárních pravidel. Počínaje logickým umístění grafický elementů, přes dobrý textový obsah, přehlednou grafiku, optimální strukturu atd. Myslet si, že poprosíte známého nebo jeho syna na studiích aby Vám v základním html kódu splácal www stránky, určitě už nikdo nebude. Obraťte se raději profesionální tvůrce internetových stránek, ti jistě sledují nejnovější postupy a potřeby svých zákazníků. Jestliže Vám nevyhovuje realizace www stránek přes firmu, která se o vše postará, zkuste se v pohodě obrátit na odborníky jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší čas byly (a neustále jsou) Podmínkou seo, či raději, faktory působící na hodnocení www stránek a předně i jeho pozici ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem předně. Však dnes už bývá jasné, že vliv anchor textu v odkazech ztratil svou cenu - ověřený pravdivé tvrzení. Váha anchor textu se snižuje z příčin jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezit účinek optimalizačních postupů. Máme možnost najít, že google klade zejména největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Dělat zpětné odkazy je těžké, lidé (určitě) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Video Co-Occurrence