hodnocení webových stránek
Publikováno 08.12.2012 v 15:58 v kategorii Novinky, přečteno: 163x
Zpětné odkazy, anchor text
Delší čas byly (a neustále jsou) Podmínkou seo, či raději, faktory působící na hodnocení www stránek a předně i jeho pozici ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem předně. Však dnes už bývá jasné, že vliv anchor textu v odkazech ztratil svou cenu - ověřený pravdivé tvrzení. Váha anchor textu se snižuje z příčin jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezit účinek optimalizačních postupů. Máme možnost najít, že google klade zejména největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Dělat zpětné odkazy je těžké, lidé (určitě) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz